עו"ד ז'אק חן: "הוסתרו מעשים לא חוקיים מבית המשפט העליון"

אתר קול חי No Comments on עו"ד ז'אק חן: "הוסתרו מעשים לא חוקיים מבית המשפט העליון"

מסע ציד: עו"ד של שאול ואיריס אלוביץ' תוקף בחריפות את המשטרה והפרקליטות לאחר ההודאה כי הושתלה תוכנית ריגול בפלאפון של פילבר, ניתן לקבוע שבחקירת פרשה זו, "המשטרה לא בחלה בשום דרך, אסורה ככל שתהיה, כדי לגרום להעמדם לדין"

פגסוס צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר תשובת הפרקליטות לבית המשפט על הריגול דרך השתלת תוכנות הריגול בפלאפונים של במעורבים בתיקי נתניהו, סנגורם של שאול ואיריס אלוביץ׳, עו"ד ז׳ק חן מסר בתגובה: "הפרקליטות מודה שנעשה שימוש לא חוקי בכלי המשחית של תכנת ריגול נגד עד המדינה המרכזי בתיק, מר שלמה פילבר וניסיון לעשות כן כנגד הגברת אלוביץ'".

עו"ד חן הבהיר כי "מעשים לא חוקיים אלה הוסתרו לא רק מההגנה, אלא אף מבית המשפט המחוזי ובית המשפט העליון שדנו בבקשות ההגנה לגילוי חומר חקירה. מכיוון שנתון חמור זה היה בידיעת המשטרה כל העת ולא גולה להגנה וכפי שנטען גם לא לתביעה, לא ניתן לסמוך עוד על דברים "שנמסרו" לפרקליטות מהמשטרה בדבר הבדיקה שנערכה על ידה ובמעורבותה, כפי שמציינת התביעה בהודעתה".

עו"ד ז'אק חן עדכן כי "בכוונתנו לפנות בבקשות מתאימות לבית המשפט לצורך המשך בירור עד לחשיפה מלאה של כל מה שבקשו להסתיר מאתנו ומבית המשפט".

עו"ד ז'אק חן תקף בחריפות את התנהלות הבלתי חוקית של המשטרה והפרקליטות, "כבר עכשיו, מתוך מה שנחשף ומודה בו הפרקליטות, שמצטרף לעוולות רבות ובלתי נתפסות שנגרמו לעדים וחשודים בתיק כפי שהתברר במשפט – ניתן לקבוע שבחקירת פרשה זו, המשטרה לא בחלה בשום דרך, אסורה ככל שתהיה, כדי לגרום להעמדם לדין של הנאשמים ויהי מה".

בתגובת הפרקליטות לבת המשפט, למעשה הודתה הפרקליטות שנעשה שימוש ברוגלה בשני מקרים ושבמקרה של פילבר הייתה חריגה מהצו למעט יותר מיממה והתוצרים לא הניבו חומר חקירה רלוונטי.

בנוסף הפרקליטות חשפה כי בוצעו עיקובים אחרי 1500 טלפונים של 200 איש.

יש לציין כי לפי המשתמע מהודעת הפרקליטות, הבדיקה בעניין השימוש בתוכנה ביחס לתיקי נתניהו בוצעה אל מול המשטרה בלבד. זאת בניגוד לצוות מררי שבודק את השימוש ברוגלה באופן כללי ובודק גם מול NSO

 



0 תגובות